«Ключовий
пріоритет діяльності Уряду – якісні швидкісні дороги. Цього року Україна
виділила на ремонт та будівництво доріг рекордну суму – 700 мільйонів євро», -
заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час зустрічі з
державним секретарем Міністерства транспорту та цифрової інфраструктури ФРН
Райнером Бомбою, яка відбулась 18 травня 2016 року в Берліні. За словами Міністра,
також має бути створений Дорожній фонд, який виділятиме кошти на підтримку
задовільного стану доріг, але не на будівництво нових.
Серед
головних завдань Міністерства інфраструктури – реформування ПАТ
«Укрзалізниця», її корпоратизація.
«Великі сподівання на успішну та швидку реорганізацію Укрзалізниці покладено на
нового керівника В.Бальчуна», - підкреслив В.Омелян
Р.Бомба зі
свого боку зазначив, що реформування німецької залізниці тривало до десяти
років, а щорічно Німеччина виділяє на будівництво нових доріг та автобанів біля
6 мільярдів євро. За його словами, система автоматичного зняття платні за
користування автобанами з вантажного транспорту приносить бюджету Німеччині 2-5
мільярдів євро щорічно. Державний секретар Міністерства транспорту та цифрової
інфраструктури ФРН Р.Бомба також висловив готовність допомогти Україні в
запровадженні подібної системи в Україні.
В.Омелян зі
свого боку заявив, що Україна переглядає питання управління інфраструктурними
об’єктами: «Держава не завжди є хорошим господарником. Має відбутися концесія
доріг, портів тощо».
Також він
наголосив, що Україна запровадила ваговий контроль для великогабаритного
транспорту. «Ми не вводимо нових правил – ми вимагаємо дотримання норм, які
діють у всій Європі. Ми повинні не тільки будувати нові дороги, а й раціонально
їх використовувати. Перше без другого перетворює ремонт доріг на нераціональну
витрату бюджетних коштів у великих обсягах», - заявив В.Омелян. Також він
наголосив, що в питанні дотримання габаритно-вагових норм позиція держави є
однозначною та висловив сподівання на розуміння і підтримку з боку всіх
учасників процесу.